Przepraszamy, nasza strona jest obecnie w trakcie konserwacji. Aby złożyć zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny.

MASAMI LUBLIN

Prezydenta Gabriela Narutowicza 33, 20-016 Lublin, Polska

+48 888 555 315

Zamów do domu, do pracy lub odbierz na miejscu.

Regulamin

Regulamin korzystania ze strony internetowej restauracji “Masami Lublin”

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin (dalej “Regulamin”) określa zasady korzystania z serwisu internetowego restauracji Masami Lublin, działającej pod adresem: masamilublin.pl (dalej “Serwis”).

1.2. Serwis umożliwia zamówienie jedzenia online z dostawą lub odbiorem osobistym.

1.3. Administratorem Serwisu jest firma Masami Spółka Cywlina Izabela Sadowska, Sławomir Jabłoński, z siedzibą w Lublinie 20-016, przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 33, NIP: 9462711065, REGON: 520300567.

1.4. Korzystanie z Serwisu jest możliwe tylko dla osób, które zaakceptują postanowienia niniejszego Regulaminu.

2. Definicje

2.1. Użytkownik – osoba fizyczna lub prawna korzystająca z Serwisu, w tym składająca zamówienie na jedzenie.

2.2. Zamówienie – proces złożenia zamówienia na jedzenie za pośrednictwem Serwisu.

2.3. Dostawa – dostarczenie zamówionego jedzenia na adres wskazany przez Użytkownika w formularzu zamówienia.

2.4. Odbiór osobisty – możliwość odbioru zamówionego jedzenia bezpośrednio w restauracji.

2.5. Płatność – zapłata za zamówienie za pośrednictwem systemu Cashbill.

2.6. Formularz kontaktowy – formularz dostępny w Serwisie umożliwiający Użytkownikowi kontakt z administratorem Serwisu.

2.7. Operator Płatności – CashBill S.A. ul. Sobieskiego 2 40-082 Katowice, NIP: 6292410801, REGON: 241048572, KRS: 0000323297

3. Usługi świadczone przez Serwis

3.1. Serwis umożliwia składanie zamówień na jedzenie online, z możliwością dostawy lub odbioru osobistego w restauracji.

3.2. Użytkownik może wybierać z dostępnej oferty menu, dodawać produkty do koszyka oraz składać zamówienie.

3.3. Po złożeniu zamówienia, Użytkownik otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez niego adres e-mail.

3.4. Usługa dostawy jest dostępna w określonym obszarze, który można sprawdzić na stronie internetowej.

3.5. Usługa odbioru osobistego polega na odbiorze zamówionego jedzenia w restauracji.

4. Składanie zamówienia

4.1. Aby złożyć zamówienie, Użytkownik musi wypełnić formularz zamówienia, podając wszystkie wymagane dane, w tym dane kontaktowe oraz dane do dostawy, jeśli wybiera opcję dostawy.

4.2. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i dokładnych danych w formularzu zamówienia.

4.3. Składając zamówienie, Użytkownik wybiera metodę płatności przy odbiorze lub za pośrednictwem naszego Operatora Płatności – CashBill S.A. ul. Sobieskiego 2 40-082 Katowice, NIP: 6292410801, REGON: 241048572, KRS: 0000323297.

4.4. Po zakończeniu składania zamówienia, Użytkownik otrzyma potwierdzenie zamówienia, w tym informacje o czasie realizacji.

4.5. Restauracja zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy dane podane przez Użytkownika są nieprawdziwe, błędne lub niekompletne.

5. Płatności

5.1. Płatności za zamówione jedzenie realizowane są za pośrednictwem systemu naszego Operatora Płatności.

5.2. Użytkownik ma możliwość dokonania płatności online za pomocą kart płatniczych, przelewu bankowego lub innych metod płatności oferowanych przez system Cashbill.

5.3. Płatność za zamówienie jest obowiązkowa przed jego realizacją. Brak płatności skutkuje anulowaniem zamówienia.

6. Ceny i promocje

6.1. Ceny produktów i usług oferowanych w Serwisie są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

6.2. Restauracja zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów w Serwisie w dowolnym czasie, jednak zmiana ceny nie będzie miała wpływu na zamówienia złożone przed dokonaniem zmiany ceny.

6.3. W Serwisie mogą być dostępne różne promocje i rabaty, które są określane w odrębnych warunkach.

7. Odbiór osobisty i dostawa

7.1. Odbiór osobisty zamówionego jedzenia możliwy jest tylko w godzinach pracy restauracji.

7.2. Usługa dostawy jest świadczona przez restaurację, a czas dostawy zależy od lokalizacji Użytkownika oraz dostępności produktów w danym momencie.

7.3. Koszt dostawy zostanie doliczony do zamówienia na etapie składania zamówienia.

7.4. Restauracja nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane przez okoliczności niezależne od niej, takie jak warunki atmosferyczne, błędy w adresie dostawy podanym przez Użytkownika itp.

8. Formularz kontaktowy

8.1. Użytkownik ma możliwość skontaktowania się z administratorem Serwisu za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej.

8.2. W przypadku problemów z zamówieniem, Użytkownik może skontaktować się z restauracją, a administrator podejmie stosowne kroki w celu rozwiązania sytuacji.

9. Ochrona danych osobowych

9.1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest firma Masami S.C. Izabela Sadowska, Sławomir Jabłoński.

9.2. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w celu realizacji zamówienia, świadczenia usług, w tym obsługi płatności, oraz w celu kontaktu z Użytkownikiem w sprawach związanych z zamówieniem.

9.3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wykonanie umowy (realizacja zamówienia) oraz zgoda Użytkownika, wyrażona podczas składania zamówienia.

9.4. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

9.5. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności, dostępnej na stronie internetowej Serwisu.

10. Reklamacje i zwroty

10.1. Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące zamówienia, jakości jedzenia, dostawy lub innych usług związanych z Serwisem.

10.2. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odbioru lub dostarczenia zamówienia.

10.3. Reklamację można zgłosić poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej Serwisu lub telefonicznie.

10.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni roboczych od daty jej zgłoszenia.

11. Odpowiedzialność

11.1. Restauracja Masami Lublin nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania Serwisu, w tym błędów w zamówieniu spowodowanych przez Użytkownika.

11.2. Restauracja nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępności Serwisu wynikające z siły wyższej, awarii technicznych lub innych zdarzeń niezależnych od niej.

12. Postanowienia końcowe

12.1. Restauracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie. O zmianach Użytkownicy będą informowani na stronie internetowej Serwisu.

12.2. Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Serwisu.

12.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Serwisu.

Ostatnia Zmiana: 28.02.2025